autor: finansowy.pl » 29 cze 2010, o 22:29
Spayker pisze:nim pisze:a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum
No właśnie może
finansowy się pochwali jak to wygląda od tej najważniejszej strony.
WAGAS funkcjonuje od 2003 roku, więc trochę tych likwidacji było
Właściwie można ubezpieczyć się od wszystkiego, trzeba tylko obliczyć ryzyko, tzn w przypadku GAP obliczono składkę na jakiejś tam wysokości. Przykładem jest ubezpieczenie autocasco - 100 klientów ubezpiecza za średnio 1500 zł swoje samochody, 10% z tej liczby będzie miało szkody częściowe i całkowite. Suma wszystkich składek klientów musi wystarczyć dla tych 10% pechowców
oraz zysk dla firmy ubezpieczeniowej, bo jesli zaczyna tracić to podnosi składki. Ubezpieczyciele nie działają charytatywnie, to firmy, której celem jest zysk.. Tak samo GAP, na 100 klientów prawdopodobnie będzie kilka szkód całkowitych, inni się na tą likwidację składają, ale każdy jest ubezpieczony. Rolnik ubezpiecza swoje plony wczesną wiosną od przymrozków, ale czy będą ? Przynajmniej śpi spokojnie
Słuchajcie, ostatnio miałem pomóc (nie pracuję charytatywnie
) moim klientom: pierwszy miał GAPa z AC w leasingu drugi również miał GAPa, ale AC miał zewnętrzne, tzn firma leasingowa zezwoliła na pakiet zewnętrzny, zaakceptowany przez leasing.
Pierwszy klient z pakietem AC leasingowym nie miał problemu z likwidacją szkody, ponieważ siłą nabywczą i perswazyjną do likwidacji szkody jest firma leasingowa - to ona naciska ubezpieczyciela do likwidacji szkody bez pewnych ingerencji (czy kierowca nie przekroczył prędkości, miał źle zamocowany ładunek itp,) czyli brak w likwidacji szkody katalogu wyłączeń !!
Drugi klient miał zewnętrzne ubezpieczenie, gdzie katalog wyłączeń miał pierwsze znaczenie - klient przekroczył prędkość o ponad 50 km/h, co udowodnił biegły sądowy powołany przez tego ubezpieczyciela !! Miał ogromne problemy z odszkodowaniem, a umowa leasingu wciąż trwała...
Pierwszy klient z polisą nawet droższą, ale w pakiecie leasingowym: szybsza likwidacja, ubezpieczyciel nie robi takich problemów, bo zależy mu na sprzedaży jak największej ilości polis dla leasingu..
Podobnie jest z GAPem - w leasingu, zwłaszcza z polisami w pakiecie leasingowym działa, bo zawsze jest odszkodowanie, więc z GAPa również będzie
Więc: potrzebna oferta GAP, więcej info, problem z likwidacją szkody ?
finansowy.pl@gmail.com
[quote="Spayker"][quote="nim"]a czy ktos mial juz likwidacje szkody gap i sprawdzil jak to naprawde wyglada ? nie znalazlem takich informacji na forum[/quote]
No właśnie może [b]finansowy[/b] się pochwali jak to wygląda od tej najważniejszej strony. :)[/quote]
:roll: WAGAS funkcjonuje od 2003 roku, więc trochę tych likwidacji było 8-)
Właściwie można ubezpieczyć się od wszystkiego, trzeba tylko obliczyć ryzyko, tzn w przypadku GAP obliczono składkę na jakiejś tam wysokości. Przykładem jest ubezpieczenie autocasco - 100 klientów ubezpiecza za średnio 1500 zł swoje samochody, 10% z tej liczby będzie miało szkody częściowe i całkowite. Suma wszystkich składek klientów musi wystarczyć dla tych 10% pechowców :lol: oraz zysk dla firmy ubezpieczeniowej, bo jesli zaczyna tracić to podnosi składki. Ubezpieczyciele nie działają charytatywnie, to firmy, której celem jest zysk.. Tak samo GAP, na 100 klientów prawdopodobnie będzie kilka szkód całkowitych, inni się na tą likwidację składają, ale każdy jest ubezpieczony. Rolnik ubezpiecza swoje plony wczesną wiosną od przymrozków, ale czy będą ? Przynajmniej śpi spokojnie :)
Słuchajcie, ostatnio miałem pomóc (nie pracuję charytatywnie :twisted: ) moim klientom: pierwszy miał GAPa z AC w leasingu drugi również miał GAPa, ale AC miał zewnętrzne, tzn firma leasingowa zezwoliła na pakiet zewnętrzny, zaakceptowany przez leasing.
Pierwszy klient z pakietem AC leasingowym nie miał problemu z likwidacją szkody, ponieważ siłą nabywczą i perswazyjną do likwidacji szkody jest firma leasingowa - to ona naciska ubezpieczyciela do likwidacji szkody bez pewnych ingerencji (czy kierowca nie przekroczył prędkości, miał źle zamocowany ładunek itp,) czyli brak w likwidacji szkody katalogu wyłączeń !!
Drugi klient miał zewnętrzne ubezpieczenie, gdzie katalog wyłączeń miał pierwsze znaczenie - klient przekroczył prędkość o ponad 50 km/h, co udowodnił biegły sądowy powołany przez tego ubezpieczyciela !! Miał ogromne problemy z odszkodowaniem, a umowa leasingu wciąż trwała...
Pierwszy klient z polisą nawet droższą, ale w pakiecie leasingowym: szybsza likwidacja, ubezpieczyciel nie robi takich problemów, bo zależy mu na sprzedaży jak największej ilości polis dla leasingu..
Podobnie jest z GAPem - w leasingu, zwłaszcza z polisami w pakiecie leasingowym działa, bo zawsze jest odszkodowanie, więc z GAPa również będzie :geek:
Więc: potrzebna oferta GAP, więcej info, problem z likwidacją szkody ?
finansowy.pl@gmail.com